kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۲۲۳۳
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
پزشکیان:

حمایت رهبری از دولت  بزرگ‌ترین سرمایه ما برای رسیدن به موفقیت‌ است

 
 
 
رئیس‌جمهور منتخب با انتشار پیامی از حمایت رهبر انقلاب قدردانی کرد و نوشت: اعتماد مردم و حمایت شما از دولت ایران بزرگ‌ترین سرمایه همه ما برای رسیدن به موفقیت‌های پیش‌روست.
مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از لطف حضرت آقا صمیمانه سپاسگزارم. وی افزود: اکنون اعتماد مردم و حمایت شما از دولت ایران بزرگ‌ترین سرمایه همه ما برای رسیدن به موفقیت‌های پیش‌روست و از دل و جان برای موفقیت ایران تلاش خواهیم کرد.
پزشکیان تاکید کرد: یک «صدای واحد» برای ایران.
توضیحات پزشکیان درباره روند انتخاب اعضای کابینه
مسعود پزشکیان که در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرده بود، بعد از پایان جلسه در توضیح چگونگی انتخاب وزرا اظهار کرد: از افراد در گروه‌های مختلف سیاسی اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقل که فکر می‌کنند می‌توانند کمک کنند، درخواست کردیم که رزومه دهند. وی اضافه کرد: این رزومه را گروه‌هایی جداگانه یعنی اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و مستقلان به صورت جداگانه بررسی می‌کنند و نهایتا افرادی بالا می‌آیند و درباره آنها تصمیم می‌گیریم. رئیس‌جمهور منتخب بیان کرد: افرادی که نمره بیشتری آورده و می‌توانند هماهنگ عمل کنند انتخاب خواهیم کرد اما کار سختی است.
پزشکیان: باید تولید را به دریا نزدیک کنیم
مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «باید تولید را از تهران بیرون ببریم، به دریا نزدیک کنیم، جایی که تامین آب و برق آن در آینده مشکل نباشد، محلی که ترانزیت مواد اولیه و صادرات محصولات با حداقل هزینه و زمان انجام شود.»